Knihkupecký software SHERPA zajišťuje veškeré činnosti v oblasti nákupu, distribuce a prodeje zboží. Byl navržen tak, aby splnil specifické požadavky knižního trhu a nejen to. Mezi základní vlastnosti patří:

  • Evidence a zpracování dodavatelských komisí
  • Evidence a zpracování odběratelských komisí
  • Možnost napojení na B2B systém pro zákazníky (přístup pro zákazníky ke svým informacím – sklady, faktury, objednávky atd.
  • Evidence a zpracování zákaznických objednávek
  • Evidence a zpracování dodavatelských objednávek
  • Vyhodnocení dat z obchodní činnosti
  • Evidence obchodních partnerů s možností využití hromadné korespondence 
  • Termínový kalendář
  • Systémové řešení evidence pohledávek s kontrolou splatnosti
  • Elektronická komunikace se zákazníky – systém umožňuje přenášet příjemky, převodky, faktury a podklady pro komise (komisní hlášení) elektronicky. Závisí na kompatibilitě s obchodním partnerem.

Pro koho je SHERPA určen ?

Primárně byl SHERPA vytvořen pro knižní trh, a to hlavně z důvodu unikátního zpracování a vyúčtování komisí mezi nakladatelem, distributorem a knihkupcem. Nevylučuje však práci s jakýmkoliv zbožím.

Jak to funguje?

Systém SHERPA a jeho bratr B2B jsou internetové aplikace založené na tzv. Cloud Computingu na architektuřeSaaS. Jednoduše řečeno, Cloud Computing umožňuje místo nakupování pronajímat si celu architekturu ( počítače,server, údržba, zálohování, softwareové prostředky). Namísto rozsáhlých investic do databází, softwaru a vybavení se společnosti rozhodnou, že k výpočetnímu výkonu budou mít přístup prostřednictvím internetu a budou za něj platit podle toho, jak jej využívají.

Příjemné a jednoduché uživatelské rozhraní

Uživatelské rozhraní systému je vytvořeno pro práci v Internetovém prohlížeči – například Internet Explorer, Google Chrome, Opera nebo Mozilla Firefox. Za výhody lze považovat standardní obsluhu (pokud pracuje uživatel s Internetem nemusí se učit nové rozhraní), lze umožnit  vzdálené vstupy do systému z jakéhokoli místa s připojením na internet a kompatibilitu s mnoha verzemi různých operačních systémů. 

Rychlost a bezpečnost

Systém SHERPA je provozován na serverech s nejvýkonnejším a nejstabilnejším operačním systémem LINUX. Jako databázi používá v současnosti jednu z nejrychlejších SQL databází MySQL a jako programovací rozhraní jazyk PHP. Správa, zpracování, ukládání, veškeré výpočty a zálohování všech dat probíhají našich serverech. Každý den probíhá zálohování na dvou našich nezávislých serverech umístěných v Praze. O bezpečnost se starají denně aktualizované výkonné firewallové aplikace a můžeme s hrdostí prohlásit, že za celou historii naší firmy, odolali naše bezpečnostní protokoly všem pokusům o útok.

Propojení více poboček nebo prodejen

Systém SHERPA je navržen tak, aby umožňoval práci centrály společnosti a současně práci poboček nebo prodejen jako vzdálených pracovišť. Podmínkou externí práce je jen dostupnost dostatečně rychlého internetu.

Za externí pobočky lze považovat zamozřejmě i prodejnu většího rozsahu s několika pokladnami ( není omezeno ) centrálně spravovanými vedoucím nebo manažerem.

Paraleně provozujeme i pobočky Česká republika versus Slovenská republika.

Prodejní a pokladní systém

SHERPA není jenom Databázovým systémem pro správu skladového hospodářství, ale i plnohodnotným pokladním systémem pro prodej knihkupeckého sortimentu. Nevylučuje spravování prodeje jakéhokoliv jiného zboží. Základní rysy pokladního systému jsou:

  • Podpora čteček čárových kódů
  • Tisk cenovek
  • Podpora všech druhů tiskáren
  • Podpora tiskáren pokladních bloků
  • Implementace EET

Propojení s účetnictvím a ostatním software

Dodáváme rozšiřovací moduly po export do účetních programů: POHODA, MONEY S3, ABRA, HELIOS, JUK

Umíme zrealizovat propojení s jakýmkoliv účetním systémem

Dále dodávame rožiřovací modul pro export zboží prostřednictvím CSV, a XML pro většinu druhů E-Shopů dle vašich požadavků.

Ceny a varianty

Knihkupecký software SHERPA nabízíme ve dvou variantách:

Varianta Pronájem

Pronájem

Zákazník následně platí pronájem software

Instalační poplatek

Zákazník po uzavření smlouvy zaplatí jenom instalační poplatek.

Tarif provozu hostingu v cloudu

Zákazník platí vybraný tarif

Varianta Licence+Hosting

Koupě licence

Zákázník nabývá doživotní vlastnictví k licenci software SHERPA. Vlastnictví licence je nepřenosné.

Tarif provozu hostingu v cloudu

Zákazník platí vybraný tarif hostingu

měsíční kvartální, 1 roční, nebo 2 roční.

Ceník knihkupeckého software SHERPA

Varianta – Pronájem


Vyber svůj tarif

Kompletní skladové hospodářství

Hosting

Počet skladových položek

Podpora čtečky čárových kódů

Počet skladů

Obchodní partneři

Cenotvorba

Dodavatelské objednávky

Zákaznícké objednávky

Odběratelské komise

Dodavatelské komise

Komunikace se zákazníky

Export-Import

Modul pokladny, Podpora EET

Monitoring provozu systému SHERPA

Dostupnost 24/7

Zálohování databáze 1xdenně

Údržba databáze

Podpora přes Fórum podpory

Hotline a pomoc přes vzdálenou plochu Po-Pá 9:00-18:00

Upgrade 1 x ročně

SSL certiikát

Modul Export dat do externích eshopů

Modul export dat do účetnictví

MONEY S3, POHODA, ABRA, HELIOS, JUK

OBJEDNAVKA

Sherpa Pronájem

BASIC

vhodné pro menší nakladatele

990 Kč/měsíc

+4 990 Kč/zavedení systému


do 5 000 položek

neomezený

1 rok v ceně

1 900 Kč/rok

1 rok v ceně

3 900 kč

490 Kč

4 900 Kč

4 900 Kč

Sherpa Pronájem

STANDARD

vhodné pro distributory a nakladatele

1 390 Kč/měsíc

+4 990 Kč/zavedení systému


do 10 000 položek

neomezený

1 rok v ceně

1 900 Kč/rok

1 rok v ceně

3 900 kč

490 Kč

4 900 Kč

4 900 Kč

Sherpa Pronájem

PRO

vhodné pro knihkupce a distributory

1 550 Kč/měsíc

+4 990 Kč/zavedení systému


do 10 000 položek

neomezený

1 rok v ceně

1 900 Kč/rok

1 rok v ceně

3 900 kč

490 Kč

4 900 Kč

4 900 Kč

Sherpa Pronájem

PRO+

vhodné pro knihkupce a distributory

1 920 Kč/měsíc

+4 990 Kč/zavedení systému


do 50 000 položek

neomezený

1 rok v ceně

1 900 Kč/rok

1 rok v ceně

3 900 kč

490 Kč

4 900 Kč

4 900 Kč

Varianta – Licence+Hosting


Vyber svůj plán

Kompletní skladové hospodářství

Počet skladových položek

Podpora čtečky čárových kódů

Počet skladů

Obchodní partneři

Cenotvorba

Dodavatelské objednávky

Zákaznícké objednávky

Odběratelské komise

Dodavatelské komise

Komunikace se zákazníky

Export-Import

Modul pokladny, Podpora EET

Migrace dat ze SOUMAR

Podpora přes Fórum podpory

Hotline a pomoc přes vzdálenou plochu Po-Pá 9:00-18:00

Upgrade 1 x ročně

SSL certiikát

Modul Export dat do externích eshopů

Modul export dat do účetnictví

MONEY S3, POHODA, ABRA, HELIOS, JUK

Programátorská práce

Grafické úpravy a obsahové úpravy

Programátorská práce

Nové moduly a funkcionality

OBJEDNÁVKA

Sherpa Licence

BASIC

vhodné pro menší nakladatele

14 900 Kč

licence


neomezený

neomezený

2 900 Kč

3 900 Kč

1 rok v ceně

1 900 Kč/rok

1 rok v ceně

3 900 kč

490 Kč

4 900 Kč

4 900 Kč

650 Kč/ hodina

850 Kč/ hodina

Sherpa Licence

STANDARD

vhodné pro distributory a nakladatele

19 900

licence


neomezený

neomezený

2 900 Kč

3 900 Kč

1 rok v ceně

1 900 Kč/rok

1 rok v ceně

3 900 kč

490 Kč

4 900 Kč

4 900 Kč

650 Kč/ hodina

850 Kč/ hodina

Sherpa Licence

PRO


vhodné pro knihkupce a distributory

22 800 Kč

licence


neomezený

neomezený

3 900 Kč

1 rok v ceně

1 900 Kč/rok

1 rok v ceně

3 900 kč

490 Kč

4 900 Kč

4 900 Kč

650 Kč/ hodina

850 Kč/ hodina


Vyber svůj tarif

Sleva 5% - Kvartální platba

Sleva 10% - 1 Roční platba

Sleva 15% - 2 Roční platba

Počet skladových položek

Monitoring provozu systému SHERPA

Dostupnost 24/7

Zálohování databáze 1xdenně

Údržba databáze

OBJEDNÁVKA

Sherpa Hosting

BASIC

520 Kč/měsíc


490 Kč/měsíc

470 Kč/měsíc

440 Kč/měsíc

5 000 produktů

Sherpa Hosting

STANDARD

620 Kč/měsíc


590 Kč/měsíc

560 Kč/měsíc

530 Kč/měsíc

10 000 produktů

Sherpa Hosting

PRO

990/měsíc

940 Kč/měsíc

890 Kč/měsíc

840 Kč/měsíc

50 000 produktů

Nenašel jsi balík, který Ti vyhovuje napiš nám a my Ti uděláme nabídku