Vítejte v centru podpory !

Vítejte v centru podpory.

Podpora našich produktů je pro nás prioritou, aby byla co nejrychlejší a nejefektivnější je velice důležité na začátek pročíst si těchto pár řádků.

Jsou dva základní druhy problémů.

  1. Nefunguje vůbec nic, nejde otevřít stránku v prohlížeči, Sherpa vůbec nefunguje
  2. Nejde mi některá z funcionalit Sherpa, B2B
  3. Nefunguje mi některá periferie ( čtečka, tiskárna, šuplík )

SNAŽNĚ VÁS PROSÍME ANI V JEDNOM PŘÍPADĚ NETELEFONUJTE DŘÍV, NEŽ SI TYTO ŘÁDKY PŘEČTETE !!!

V Případě č. 1 na 99.9 % už o problému víme a intenzivně ho řešíme

Použití telefonu nechte až jako poslední možnost, ale každopádně nám pošlete rychle SMS ( na kterou Vám sice neodpovíme, ale evidujeme ji, a na problému pracujeme )

  • Pokuď je výpadek na straně našich serverů do 15-20 minut obnovíme funkčnost
  • Pokuď je výpadek na straně některého z internetových providerů, tak pracujeme na zprovoznění našeho alternativního providera. Protože se jedná o velice náročný proces může to trvat do 30 minut
  • Pokuď je výpadek elektřiny, tak už o tom víme minimálně 25 min., tolik je doba kolik vydrží naše záložní zdroje v provozu, a my pracujeme na alternativním zdrojem

Ve všech případech máme všichni plné ruce práce, a nijak to neurychlýte telefonátem !

V Případě č. 2  doporučujeme nasledovný postup:

  1. Ujistěte se že ste vzhlédli všechna výuková videa a s tymto problémem jste se nepotkali.
  2. Nadechněte se, napočítejte do 10, a zkuste to udělat jěště jednou
  3. Projděte si sekci Rychlé řešení problémů
  4. Podívejte se prosím do Fóra podpory jestli obdobný problém nebyl diskutován
  5. Pokuď jste nenašli řešení vyhodnoťte jestli je to problém který počká alespon 24 hodin nebo ne ?
  6. Pokuď je urgentní napište v pravém dolním rohu na Chat
  7. Pokuď není urgentní napište prosím na Fórum podpory, kde se snažíme odpovídat ještě v ten den. Fórum podpory je velice důležité protože, v něm můžou čerpat postřehy a řešení všichni uživatelé.
  8. Jako poslední možnost vyřešit problém je Hotline, ujistěte se však že máte tuto službu zaplacenou.

V Případě č. 3  doporučujeme obdobný postup jako v prípadě č.2

V tomto případě, je však nevětší pravděpodobnost, že Váš hardware nefunguje správně.